نحوه سفارش کالا در ای تی مارکت چگونه است؟
سفارش کالا در ای تی مارکت ، به صورت اینترنتی و غیر حضوری بوده و طبق ضوابط مندرج در رویه سفارش کالا انجام میپذیرد . برای اطلاع دقیقتر از نحوه سفارش کالا و پرداخت وجه میتوانید به صفحه " رویه سفارش کالا در ای تی مارکت " مراجعه کنید .آیا امکان خرید حضوری و یا مشاهده محصول در محل شرکت وجود دارد؟
خیر ، ای تی مارکت با رعایت حقوق مصرف کننده و در جهت تسهیل فرایند خرید غیر حضوری ضوابط و مراحل سفارش ، ارسال و بازگشت کالا را به گونه ای طراحی کرده تا مصرف کننده بتواند پروسه خرید مشابه با خرید حضوری و با مزایای بیشتر داشته باشد . از این رو در هیچ صورتی امکان خرید حضوری از دفتر مرکزی ای تی مارکت وجود ندارد.پیگیری وضعیت ارسال مرسوله به چه صورت است؟
برای پیگیری وضعیت ارسال مرسوله ، با مراجعه به پنل کاربری خود میتوانید وضعیت مرسوله خود را بررسی کنید. بسته به نحوه ارسال کالا کد رهگیری مرسوله نمایان میشود و از طریق شرکت مربوطه قابل پیگیری است . اگر مرسوله شما توسط پیک ای تی مارکت ارسال شده و در مدت معین به دست شما نرسیده است میتوانید با تماس تلفنی یا گزینه پیگیری سفارش از طریق پنل خود از وضعیت مرسوله آگاه شوید.